Wednesday, August 15, 2012

Hari Akhir Sekolah, Lambat Lagi



Fuh lega hari ni merupakan hari terakhir persekolah di daerah utara ini, sebelum menyambut Hari Raya Yang Mulia. Seperti biasa di dalam bulan ramadan ni mesti lambat ke sekolah alasannya ialah bangun sahur tidur balik, lepas bangun nak siap pulak ke sekolah mesti lewat punyalah. Hari ni aku terlewat lagi menghantar Putera Asyraff ke sekolah nasib baiklah tahun 1 belum di kenakan hukuman lewat, mungkin sebab budak2 tahun 1 ni masih belajar untuk berdisiplin. Apa2 pun sekolah harus jugak pergi nanti ketinggalan banyak pelajaran. Al maklumlah baru tahun 1. 

6 comments:

  1. mesti die dh tak sabar nk cuti raya kan.:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang tak sabar nak cuti, sampai seronok plak nak pergi sekolah hari ni

      Delete
  2. hahahah kelaka plak gambar kartun tuhhhhh

    ReplyDelete
  3. Kat sarawak ni bidak sekolah rendah(cuti ganti) disetengah bahagian dah cuti dah hari ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh yer ker kat utara esok baru mula cuti

      Delete

Terima Kasih semua yang sudi bertandang di sini. Saya hargai komen anda, datang dan komen yer.

Salam Sayang semua.

Resepi Miang Kham

Bahan-Bahan : Daun Kaduk Kacang Kelapa Halia Limau nipis/kasturi Bawang besar Cili padi Udang kering Kelapa : isi kelapa dihir...