Tuesday, August 7, 2012

Hujan Menyiram Sungai Petani



Cadangan tadi tue nak pergi ler membeli-belah sikit, tau tau hujan turun dengan yang amat lebatnyer, alamak dah terbantut ler 
pencarian kali ini..

Tapi tak per hujan memang ku nanti kau turun wahai hujan alamak madah plak..tapi tak tentu jugak skarang ni hujan lebat lama2 leh banjir ooo, macam kat Penang tue 4 jam jer hujan tup tup banjir lokasi Sungai Pinang.

Kalau dah nak hujan nak wat caner kan..Oh Hujan kau sumber inspirasiku abadi...

10 comments:

  1. Alhamdulillah.. hujan rahmat :)

    ReplyDelete
  2. Semoga hujan turun bersama rahmat. InsyaAllah.

    ReplyDelete
  3. hujan eyh kat SP?? kat umah cik siti tak ujan pn..tgk mendung ja dari tadi...=)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cik Siti tadi dlm kul 1.15pm kat tesko utara hujan lebat ler Cik Siti ooii, tapi best gak sejuk ckit

      Delete
  4. hujan rahmat tu
    salam kenal dan follow sini juga

    ReplyDelete
    Replies
    1. hai...salam kenal, hujan memang sangat rahmat

      Delete
  5. Salam kenal ~
    baru je nak kata 'hujan rahmat'..
    hahaha!
    boleh la berehat-rehat saja..=)

    ReplyDelete
  6. hujan pembawa rezeki.. insyaallah.. mudah2an..

    salam kenal.. :)

    ReplyDelete

Terima Kasih semua yang sudi bertandang di sini. Saya hargai komen anda, datang dan komen yer.

Salam Sayang semua.

Rasulullah S.A.W berkata....

Rasulullah SAW kata... 1.minum madu setiap hari utk kekal sihat dan penawar penyakit ( 1 sudu besar dgn 1 gelas air suam) Kita g minum ...