Friday, December 7, 2012

FOTO AFIQ MUIZ



Pelakon hensem lagi tampan Afiq Muiz sudah tidak asing lagi dikalangan peminat-peminatnya, terkenal kerna drama Mimpi Cinderella.

Nama sebenar Muhammad Afiq Muiz Bin Azman Shah. Di lahirkan di Kelantan pada 1 Mei 1992. Berbakat besar dan menimba pengajian di Aswara dlm peringkat sijil seni lakon. Berdarah kacukan Pakistan dari ayah dan melayu dari ibu, patut pun hensem. Wajah cam pelakon hindustan lagi..

 




 












15 comments:

  1. Dia baru 20 tahun ke? Oh Nooooo! Muda sangat

    ReplyDelete
  2. hensem lah.,..hehehe..

    ayu ada tag awak..

    http://ayuinsyirah.blogspot.com/2012/12/ga-yang-indah-itu-aku.html

    ReplyDelete
  3. ore klate upenya aduhh,, patut pn hensem,, geng muja,, haha

    ReplyDelete
  4. Mudeeeeeee nyerrrrrrr...ensem bangatttt nih..hehe

    ReplyDelete
  5. ayu tag awak lagi...hehehe

    http://ayuinsyirah.blogspot.com/2012/12/simple-giveaway-pink-orange-shoppe.html

    ReplyDelete
  6. OMG , muda lagi ka...kenal pun tru Mimpi Cinderalla sebab my sis suka tgok drama tu...

    ReplyDelete
  7. Sekali pandang macam muka aku jer..heheheh

    ReplyDelete
  8. Tak tahan dgn komen Bro Hanif.. hahaha..
    Wah tukar Background .. cantik...

    Perghh.. smart giler dia nih.. anak teruna suka tg ceritanih, dia tak sabar tunggu hari selasa

    ReplyDelete
  9. bro hanif mesti hensem kan, kalau wajah Afiq nie

    ReplyDelete

Terima Kasih semua yang sudi bertandang di sini. Saya hargai komen anda, datang dan komen yer.

Salam Sayang semua.

Rasulullah S.A.W berkata....

Rasulullah SAW kata... 1.minum madu setiap hari utk kekal sihat dan penawar penyakit ( 1 sudu besar dgn 1 gelas air suam) Kita g minum ...