Thursday, December 13, 2012

Sakit


Sakit ...tajuk tiada kena mengena dengan sesiapa, tetapi kena mengena dengan saya, kerna saya sedang sakit tat kala ini.

Orang cakap kalau sakit itu bagus penebus dosa, agaknya dosa saya nie banyak kot, tak per lah at least dosa semakin susut (iye..iyelah tue).

Sebut pasal sakit, banyak sungguh org sakit bulan nie, naper yer...semoga saya semakin sihat walafiat, mungkin cuaca yg hujan panas nie penyebab penyakit. . . 

4 comments:

  1. get well soon ^^

    memang sekrg ne musim demam agaknya. kwn2 sy demam/sakit pun psl mkn durian hehe.

    ReplyDelete
  2. muja pulak rasa mcam dah rindu nak sakit.. rasa macam banyak dosa bila tak sakit.. sebab sakit tu penghapus dosa. tak silap muja zman dulu2 ada sahabat menangis sebab tak sakit lama sangat. so bersyukur la dapat sakit kejap. kan sihat dah lama :)

    http://mujadafewa.blogspot.com/2012/12/giveaway-free-domain-for-all.html

    ReplyDelete
  3. Sakit itu penyembuh dosa....=)

    ReplyDelete

Terima Kasih semua yang sudi bertandang di sini. Saya hargai komen anda, datang dan komen yer.

Salam Sayang semua.

Resepi Miang Kham

Bahan-Bahan : Daun Kaduk Kacang Kelapa Halia Limau nipis/kasturi Bawang besar Cili padi Udang kering Kelapa : isi kelapa dihir...