Saturday, August 10, 2013

Foto Raya Famili Satu Hari Raya 8 Ogos 2013

Hari raya hari yang mulia, waku hari raya nie lah kita harus bersalam salaman bermaaf maafan sesama kita. Dan juga hari mengumpulkan ahli keluarga yg jauh dan dekat.

Raya kali ini saya sempat bergambar bersama sanak saudara, yg jauh di dekatkan yg dekat di eratkan...selamat hari raya semua...

Beruntungkan kita masih sempat menyambut hari lebaran yang mulia ini...

Jangan jelous k blogger pcl pun sempat bertandang berhari raya di rumah saya...

oh mudahnyer berblogger bersama app blogger di android..



Bersama dari kiri : Ibu Mertua, suami, saya, di depan anak saudara..


Dari kiri Abah, Mak, Kakak Ipar..depan suami dan anak serta adik ipar ...


Saya , suami dan anak yg ke 2..


Abang , mak, kakak ipar serta anak yg ke-6


Dari kiri Saya, Abang, Mak, Abah dan adik..


Suami, mak dan saya


My daughter....


Menjamu selera di pagi hari raya..


1 comment:

  1. Wahhh..banyaknyer gambar...saya tak sempat pun bergambar...huhu...sibuk layan sedara mara...
    Selamat hari Raya...

    ReplyDelete

Terima Kasih semua yang sudi bertandang di sini. Saya hargai komen anda, datang dan komen yer.

Salam Sayang semua.

Resepi Miang Kham

Bahan-Bahan : Daun Kaduk Kacang Kelapa Halia Limau nipis/kasturi Bawang besar Cili padi Udang kering Kelapa : isi kelapa dihir...