Thursday, September 5, 2013

ASMARA LUNA | SEDEY WOO


Siapa minat slot Samarinda Asmara Luna nie, semalam rabu saya menonton slot drama nie. Memang saya akan tunggu bila tiba drama nie.

Tapi episod semalam memang sangat sedey, apabila Luna setelah berjaya bertemu dengan ibu kandungnya, tapi sayang ibu kandung tak nak mengaku dia sebagai anak. Terkejut bukan kepalang apabila ibu sendiri cakap begitu, sedey nyer menangis saya di buatnya. Bukan salah Luna pun apabila ibunya menjadi mangsa rogol. 

Kebiasaan saya tak berapa minat tunggu slot samarinda nie, maklumlah anak2 sekolah kenalah tidur awal.Tapi di sebabkan Asmara Luna dah memikat hati saya. Oleh itu terpaksalah saya tunggu setiap Isnin - Rabu jam 10 malam.


6 comments:

  1. Assalamualaikum.sheila pun tengok dengan suami. kemain lagi suami marah bila mak luna cakap gitu depan luna. huwaaa sedih gila. tak sabar nak tgu hari isnin minggu depan. btw suka sangat watak Habib tu :)

    ReplyDelete
  2. cite die mmg best pn..starting xbape best now best lak hehe..lagu die pon sedap

    ReplyDelete
  3. sangat2 sedih, pulah tue tengok sorang2, bertambah2 kesedihannya..

    ReplyDelete
  4. benci tgk mak kandung dia..knapa bnci sgt luna tu..dia tak bersalah..huhu

    ReplyDelete
  5. nad tak tengok pun huhu nnty nak tgk la :)

    ReplyDelete

Terima Kasih semua yang sudi bertandang di sini. Saya hargai komen anda, datang dan komen yer.

Salam Sayang semua.

Resepi Miang Kham

Bahan-Bahan : Daun Kaduk Kacang Kelapa Halia Limau nipis/kasturi Bawang besar Cili padi Udang kering Kelapa : isi kelapa dihir...