Monday, August 13, 2012

Mood Nak Raya Ni


Nak kerja!!! memang tak der mood dah skarang ni, lagu raya sana sini, bila dah tiba minggu akhir berpuasa memang getaran hari raya sudah sangat terasa. Perlu pikirkan persiapan kat rumah almaklumlah org bekerja mana sempat buat persiapan kan. So pada yang bekerja tu kerjalah dulu, sampai hari raya kita raya Yey.


8 comments:

  1. btol2... bila dengar lagu raya sumenya jd x btol bila wat keje..

    ReplyDelete
  2. Wah!! semangat betul nak raya ini...hehehe

    ReplyDelete
  3. Dam dam dum bunyi mercun! Hehe.. Dah tak glamer dah lagu ni.. Sebab skang mercun dah diharamkan.. Kalau dulu2 meriah betul ngan mercun, bunga api bagai kan? Meriah jer terasa kat kampung.. Btw, selamat hari raya! ^__^

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau ada mercun best cikit riuh rendah kan...
      selamat hari raya

      Delete

Terima Kasih semua yang sudi bertandang di sini. Saya hargai komen anda, datang dan komen yer.

Salam Sayang semua.

Rasulullah S.A.W berkata....

Rasulullah SAW kata... 1.minum madu setiap hari utk kekal sihat dan penawar penyakit ( 1 sudu besar dgn 1 gelas air suam) Kita g minum ...