Wednesday, October 3, 2012

Gila, Wanita Ini Sampai Tinggal Rangka Kerana Mahu Kurus














Tak sanggup la cek nak jadik camni, dah rangka cek tengok, seram...



10 comments:

  1. alahai..xmau kurus teramat mcm ni

    ReplyDelete
  2. EEEEE . GILE LA .. ALHAMDULILLAH WALOPUN CHUBBY .. SUKE DA CM GINI ..

    ReplyDelete
  3. salam kenal, dtg join dari bloglist KA...menarik blog asmar ni...interesting stories byk..
    www.my-mintroom.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Memang betul2 gila..

    Salam Kenal... :)

    www.siezuka.com

    ReplyDelete
  5. iskk.ada jugak cam nie. nie sebab nak kurus semata2 atau berpenyakit nie

    ReplyDelete
  6. tulang temulang aje cam leh di patah2kan aje

    ReplyDelete

Terima Kasih semua yang sudi bertandang di sini. Saya hargai komen anda, datang dan komen yer.

Salam Sayang semua.

Rasulullah S.A.W berkata....

Rasulullah SAW kata... 1.minum madu setiap hari utk kekal sihat dan penawar penyakit ( 1 sudu besar dgn 1 gelas air suam) Kita g minum ...