Friday, October 5, 2012

"Impian Mampu - Abg Stalker"


Petang ni ketika BW terjumpa segmen ni dari blog Mr. E'raz Fadli terasa pulak nak join, bukan apa kalau saya join nanti bertambah RM1 untuk Abg Stalker dermakan.

Abg Stalker nak tahu impian saya. Dan "Impian saya adalah menjadi seorang jutawan".

Kalau mahu duit yang nak di dermakan bertambah RM1 jom join kerana setiap satu penyertaan Abg Stalker akan tambah RM1. 

Saya nak tag : Mr. Hanif Idrus , Mr. PCL & Kak Cik Nurseroja

Join ler sebelum 30 November 2012






7 comments:

  1. bagus...ada target jutawan, mudahan makbul doa kita...selamat menderma sambil bersegmen.

    ReplyDelete
  2. dh jadi jutawan berbelanjalah di jalan yang benar...hehe

    ReplyDelete
  3. Inibagus ni..bersegmen sambil menderma!!

    ReplyDelete
  4. dah join:
    http://hanifidrus.blogspot.com/2012/10/impian-mampu-abg-stalker.html

    ReplyDelete
  5. Dah join tadi....kena join ni segmen amal

    ReplyDelete

Terima Kasih semua yang sudi bertandang di sini. Saya hargai komen anda, datang dan komen yer.

Salam Sayang semua.

Resepi Miang Kham

Bahan-Bahan : Daun Kaduk Kacang Kelapa Halia Limau nipis/kasturi Bawang besar Cili padi Udang kering Kelapa : isi kelapa dihir...