Tuesday, November 27, 2012

Cara Semak Berat Blog Anda

Sebentar tadi saya blogwalking blogger Nasir Hamzah, nampaknya blogger nie baru buka blognya, entahlah sebab entrinya berbunyi Blog Nasir Hamzah Kembali Di Buka, baguslah sekurang2 saya mengenali seorang lagi blogger. 

Di dalam blog Nasir Hamzah nie beliau ada berkongsi cara untuk menyemak berat blog dan saya pun mengambil peluang untuk semak berat blog saya seperti di bawah ini ;


Boleh tahan kan, kalau anda nak semak berat blog anda cuba ke sini. Kalau rasa blog anda berat anda tahu kan apa yang perlu anda lakukan. 

8 comments:

  1. Assalam, nak check jugak nie...

    ReplyDelete
  2. saya cek tak sama dengan pon dengan printscreen awk tu?? apesal erk??

    ReplyDelete
  3. laju jerk loading dtg blog nie. bgs2 ^^

    ReplyDelete
  4. belog hanan pun tak berat , katenyee :P

    ReplyDelete
  5. Salam asmar, wah dah pi hantaq timbang yer, ha baguslah tu... katanya kalau nak ringankan loding blog pastikan berat nya dibawah 100kb.. tapi blog NH pun dah terlebih sikit.. takpelah sikit jekan...hehe.

    Salam perkenalan ya asmar...

    Terima kasih atas kunjungan...

    ReplyDelete
  6. saya nie dah obesiti pun, nak remove apa pun tak tau dah nie

    ReplyDelete

Terima Kasih semua yang sudi bertandang di sini. Saya hargai komen anda, datang dan komen yer.

Salam Sayang semua.

Resepi Miang Kham

Bahan-Bahan : Daun Kaduk Kacang Kelapa Halia Limau nipis/kasturi Bawang besar Cili padi Udang kering Kelapa : isi kelapa dihir...