Wednesday, January 16, 2013

Segmen Domain MY Percuma



  • email : asmararafad@yahoo.com
  • nama domain pilihan : asmar.MY pilihan


  • Misi dan Visi saya ingin domain.MY ni adalah kerna saya inginkan domain yang lebih simple dan menarik di samping untuk melancarkan produk2 saya di masa yang akan datang, yang mana projek untuk memasarkan produk2 yang saya inginkan masih dalam proses perancangan dan proses pembelajaran. 

    Sebagai rakyat Malaysia yang amat menyayangi negara Malaysia ingin rasanya saya menggunakan .MY sebagai pelapik domain saya.



    "Segmen Domain MY PERCUMA ini dianjurkan oleh blog AZRI.MY, dan ditaja oleh 
    blog MyBuletin dan MyBiasiswa"

    7 comments:

    1. terima kasih sebab sudi join ^^

      ReplyDelete
    2. Ada segmen ye..kan semua boleh dapat free..hanya daftar kemudian tunggu email dan terus boleh dapat. tak payah masuk segmen pun. Kalau berminat..jemput baca link ni : http://www.ainizakaria.my/2013/01/pemberian-domain-my-secara-percuma.html

      ReplyDelete
    3. free jer bnde ni sbnrnya..huhu

      http://www.paly.my/2013/01/pemberian-domainmy-secara-percuma.html

      ReplyDelete
    4. @Nurul Aini Ada error..mungkin sebab domain tak register lagi..dah ikut step dekat link yang saya bagi tu? Pastikan cik dapat 8 email..4 email dari asiahost, lagi empat email dari domreg. Kalau dah dapat email dari domreg baru boleh masukkan domain baru itu.

      ReplyDelete

    Terima Kasih semua yang sudi bertandang di sini. Saya hargai komen anda, datang dan komen yer.

    Salam Sayang semua.

    Resepi Miang Kham

    Bahan-Bahan : Daun Kaduk Kacang Kelapa Halia Limau nipis/kasturi Bawang besar Cili padi Udang kering Kelapa : isi kelapa dihir...