Tuesday, May 14, 2013

SERANGAN JANTUNG DAN MINUM AIR PANAS


Satu artikel yang sangat baik yang mengambil masa dua minit untuk membaca. Serangan Jantung Dan Minum Air Panas.

Ini adalah satu artikel yang sangat baik. Tidak hanya kira-kira air panas selepas makan, tetapi berkenaan Serangan Jantung. Minuman teh panas Cina dan Jepun dengan makanan mereka, bukannya air sejuk, mungkin inilah masanya kita perlu mengubah tabiat minum semasa makan.

Bagi mereka yang suka minum air sejuk, fakta ini sangat bermakna kepada anda. Ia adalah baik untuk mempunyai cawan minuman sejuk selepas makan. Walaubagaimanapun, air sejuk akan membekukan makanan berminyak yang baru kita makan. Ia akan memperlahankan pencernaan. Apabila ini 'enapcemar' bertindak balas dengan asid, ia akan memecah dan diserap oleh enzim intestine lebih cepat berbanding makanan pejal. ia akan memperlahankan penghadaman kita. Sangat tidak lama lagi, ini akan bertukar menjadi lemak dan mendorong kepada kanser. ia adalah terbaik untuk minum sup panas atau air suam selepas makan.

Gejala Biasa Daripada Serangan Jantung ...

Nota penting tentang serangan jantung - Anda perlu tahu bahawa tidak setiap gejala serangan jantung akan menjadi sebelah kiri dada Berhati-hati kesakitan yang teramat sangat pada bahagian atas dada..

Anda tidak mungkin mempunyai sakit dada semasa serangan jantung. Loya dan berpeluh adalah tanda-tanda biasa. 60% daripada orang-orang yang mempunyai serangan jantung ketika mereka sedang tidur tidak bangun. Sakit di rahang boleh bangun anda dari tidur yang lena. Mari kita berhati-hati dan sedar. lebih banyak kita tahu, lebih cerah peluang kita untuk terus hidup ..

Kardiologi A berkata, jika semua orang yang membaca pos ini berkongsi kepada 10 orang, anda boleh yakin bahawa kami akan menyimpan sekurang-kurangnya satu nyawa. Baca ini & Hantar kepada rakan. Ia boleh menyelamatkan nyawa ... Jadi, sila menjadi teman sejati dan berkongsi artikel ini untuk semua kawan-kawan anda, anda mengambil berat tentang ..
 



1 comment:

Terima Kasih semua yang sudi bertandang di sini. Saya hargai komen anda, datang dan komen yer.

Salam Sayang semua.

Resepi Miang Kham

Bahan-Bahan : Daun Kaduk Kacang Kelapa Halia Limau nipis/kasturi Bawang besar Cili padi Udang kering Kelapa : isi kelapa dihir...