Tuesday, September 4, 2012

Terpaksa Gunting Rambut


Aku sebenarnya tak suka gunting rambut, aku sayangkan rambutku, jika boleh hendak ku simpan panjang rambutku ini, oleh kerana tuntutan kepanasan yang di tahap gaban ni aku terpaksa lah jugak korbankan kasih sayang terhadap rambutku ini, hari ini pada tanggal 4 September 2012, jam lebih kurang 1.30 ptg zasss aku telah potong rambut. Wanita yang bertudung seperti aku memang tak selayaknya dan sepantasnya memiliki rambut yang panjang, pergi kerja pagi basuh rambut, basah2 terpaksa bertudung, lama2 rambut pun naik buah-buahan malaysia. Selepas potong rambut aku rasa lebih selesa, bila kepalaku terasa ringan sekali, apa2 pun yang penting hepi...

9 comments:

  1. Rambut kakcik pula memang tak berpeluang untuk panjang. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. main dgn anak2 ni tak dan ler nak panjang

      Delete
  2. hehe..
    kalau dah berbuah, boleh la makan ramai2...=D

    ReplyDelete
  3. suda potong ka.. eh2.. 14september ke 4 september.. ^_^

    ReplyDelete
  4. law sya, menangis2 tgk rmbt t gugur kt lantai. mcm nk kutip jew :)

    ReplyDelete

Terima Kasih semua yang sudi bertandang di sini. Saya hargai komen anda, datang dan komen yer.

Salam Sayang semua.

Rasulullah S.A.W berkata....

Rasulullah SAW kata... 1.minum madu setiap hari utk kekal sihat dan penawar penyakit ( 1 sudu besar dgn 1 gelas air suam) Kita g minum ...