Wednesday, August 8, 2012

Pencarian Lailatul Qadar Bermula




Sedari kecil aku mengenali Lailatul Qadar, setiap bulan Ramadhan jugalah aku menanti dan terus menunggu Lailatul Qadar. Aku pikir dan terus berpikir kenapa dan mengapa susah sangat untuk ketemu Lailatul Qadar atau memang kehadirannya aku yang tidak sedari. Aku sedar diriku mungkin tak cukup hebat dan betah untuk bertemu Lailatul Qadar. Apa2 pun aku sedar Lailatul Qadar akan tiba juga pada 10 malam terakhir Ramadhan. Aku harap ketemu Lailatul Qadar biarpun hanya sekali cuma.




1 comment:

Terima Kasih semua yang sudi bertandang di sini. Saya hargai komen anda, datang dan komen yer.

Salam Sayang semua.

Resepi Miang Kham

Bahan-Bahan : Daun Kaduk Kacang Kelapa Halia Limau nipis/kasturi Bawang besar Cili padi Udang kering Kelapa : isi kelapa dihir...