Google+ Followers

Kaki Wayang | Gravity Di Hari Raya Aidil Adha

Hari raya haji dgn tak der buat aper2, nak tgk org sembelih lembu pun takut. Ambil keputusan gan anak2 gi tgk wayang lah.

Filem pilihan memang tiada pilihan lah...ialah Gravity. Ber 3D best sangat. Mata memang tak pernah menipu. Wah boleh pegang lah. Lawak2 3D nie memang best sangat. 

Nanti nak gi tgk lagilah filem Thor pulak mesti lagi gempak.






7 comments:

  1. Posing baik punya ni.. pnh tgk lg cerita 3d ni..nnti nk try tgk jgk la ;)

    ReplyDelete
  2. sama la dgn yumida, takut tgk kerbau disembelih
    wah, beznye nengok wayang bersama nak2 comel ni
    yumida isi tabung Nuffnang sini - scfc - selamat menabung :)

    ReplyDelete
  3. Wah!! bersantai di panggung wayang ini

    ReplyDelete
  4. bebudak mmg seronok klu dpt berjalan masa cuti ... happy jer mrk

    ReplyDelete
  5. Best jugak tengok wayang time raya.
    Filem gravity memang terbaik tgk IMAX

    ReplyDelete
  6. saper ada link donlod. bg kt aku. hahahaa

    ReplyDelete

Terima Kasih semua yang sudi bertandang di sini. Saya hargai komen anda, datang dan komen yer.

Salam Sayang semua.