Tuesday, October 29, 2013

SUPER SPONTAN 2013 AKHIR DI SUNGAI PETANI


SUPER SPONTAN 2013 AKHIR DI SUNGAI PETANI | Wah hebat dan bestnya apabila Super Spontan 2013 akhir ini akan berlangsung di MPSPK Sungai Petani tempat saya nie.

So kepada warga2 Sungai Petani mai la memeriahkan Super Spontan 2013 nie, excited sungguh saya nak tengok live. Tapi tiket nyer belum tentu lagi saya dapat ambik huu...huu..harap2 ada harapannya.

Peserta akhir sudah tentulah yang amat2 berbakat seperti INI :-

JEP SEPAH
YUS JAMBU
TAUKE JAMBU
JOHAN MAK JEMAH
RAHIM R2
NABIL

Hebatkan mereka dan sangat2 berbakat dalam bidang lawakan. Setiap jumaat pasti perut saya mengeras mentertawakan aksi2 lawak mereka.

Ok sampai ketemu di Super Spontan 2013 akhir ni yer.








3 comments:

Terima Kasih semua yang sudi bertandang di sini. Saya hargai komen anda, datang dan komen yer.

Salam Sayang semua.

Resepi Miang Kham

Bahan-Bahan : Daun Kaduk Kacang Kelapa Halia Limau nipis/kasturi Bawang besar Cili padi Udang kering Kelapa : isi kelapa dihir...