Google+ Followers

HINDI MEMANG BEST LAYAN FILEM | DHOOM

DHOOM


HINDI MEMANG BEST LAYAN FILEM | DHOOM. Bila tiba hari yang di tunggu2 iaitu malam hari Khamis, saya dengan tidak melepaskan peluang menanti filem hindi yang hebat dari saluran astro prima.

Mengharapkan ada la filem lakonan Shah Rukh Khan tapi Abhishek Bachchan yang muncul, Abhishek Bachchan nie pun tak kurang hebat dan hensemnya macam Amitabh Bachchan juga. Body yg tak tahan tegap dan macho sekali.

Dalam filem2 hindi nie kita akan di hidangkan dengan tarian dan nyanyian mereka yang begitu rancak dan sepenuh perasaan. Itu yang tangkap leleh saya menonton. So anda tak tau ler minat ker dengan filem hindi2 nie...


Dhoom Wallpaper






8 comments:

  1. blogwalking+follow.....have a nice weekend!

    ReplyDelete
  2. Tq sudi jenguk blog Abee , Abee follow blog u .. done klik , tabung utk blog ni :)

    ReplyDelete
  3. kat dalam rumah ni yang paling suka sekali hindustan, abah husna la.. =D

    ReplyDelete
  4. Dhoom 2 pon besh...ade hitrik n ashwariya rai...syookkk!!

    ReplyDelete
  5. dah lama tak layan filem hindi... asyik kena perli jer huhuhuhu

    ReplyDelete
  6. aefa suke cite hindi yg lame2.. yg baru2 ni cam da tak best hehe

    ReplyDelete

Terima Kasih semua yang sudi bertandang di sini. Saya hargai komen anda, datang dan komen yer.

Salam Sayang semua.