Friday, October 11, 2013

PENCARIAN BLOGLIST TAMAT SUDAH | BLOGGER AKTIF/SPORTING KOMEN DI SENARAIKAN



PENCARIAN BLOGLIST TAMAT SUDAH | BLOGGER SPORTING KOMEN DI SENARAIKAN, hah tamat juga pencarian saya. 

Blogger-blogger yang sangat2 sporting telah komen di sini secara auto dan manualnya anda telah tersenarai dalam bloglist pilihan saya. Saya sangat2 teruja dengan kesudian blogger2 semua komen saya blogger yang baru dan masih dalam proses pembelajaran.

Sebagai penghargaan akan saya lawat blog anda setiap hari dan terus menabung buat anda. Dengan syarat anda mestilah aktif berupdate blog.

Senarai Blogger2 Yang Sangat Sporting dan aktif, So Sweet :-


10 comments:

  1. eh..eh...ade termasuk la kisahsidairy..thanks asmar...

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum. terima kasih. sheila sudi sangat nak jadi bloglist kawan-kawan blogger! hehehe. insyallah, sheila akan singgah sini selalu ya :)

    ReplyDelete
  3. wah tahniah diucapkan kepada mereka semua...

    ReplyDelete
  4. terima kasih kerana blog akak termasuk dalam senarai... sayang awak!! :D

    ReplyDelete
  5. yaaay tersenarai!! hehe syukron ya asmar arafad!! ( ´ ▽ ` )ノ

    btw... ada contest tgh berlangsung ni... jom join Contest GA Isi Buih Kata Komik ai, deadline esok, 12 Oct 2013, sebelum 12 tgh mlm, sempat lg nih, meh cepat!! ヽ(^Д^)ノ

    ReplyDelete
  6. alamak terlepas suda..baru je ada kesempatan utk on9..:) all the best

    ReplyDelete
  7. alhamdulillah..tersenarai jugak
    thanks asmar

    ReplyDelete
  8. Yeay!!! I'm listed!! hehe..Thank you with love ^^

    ReplyDelete
  9. Terima Kasih Senaraikan blog saya

    ReplyDelete

Terima Kasih semua yang sudi bertandang di sini. Saya hargai komen anda, datang dan komen yer.

Salam Sayang semua.

Resepi Miang Kham

Bahan-Bahan : Daun Kaduk Kacang Kelapa Halia Limau nipis/kasturi Bawang besar Cili padi Udang kering Kelapa : isi kelapa dihir...