Google+ Followers

DIL TO PAGAL HAI | PERCINTAAN YANG ROMANTIK



DIL TO PAGAL HAI | ROMANTIKNYER | Someone....somewhere...is made for youMalam semalam sempat melayan filem hindustan nie Dil To Pagal Hai. Sebenarnya ini filem lama, disebabkan malam cuti sekolah apa lagi layan lah. 

Wah romantik sangat jalan cerita filem nie. Dari cinta mula nak mimpi menjadi kenyataan. Kehebatan Shah Rukh Khan semua tau kan pelakun hebat dan hensem menjadi kegilaan ramai gadis. Watak Shah Rukh memang menjadi kerna sampai ke hati saat gembira dan bersedih.

Tujuan create entri nak menyimpan gambar2 dari filem ini. So sweet.
















.





5 comments:

  1. wah citer ni pernah hot suatu ketika dulu..ramai yg ske citer ni
    srk berlakon semuanya bez

    ReplyDelete
  2. akak dh tgk chennal eksperes? best kot..layan gilos fizi citer tu..lawak pun ada..

    ReplyDelete
  3. dedulu suka lyn cite hindustan ... tp skrg mcm tak best jerk pelakon diorg. pelakon main peranan penting jgk. hehehh minat SRK ^^

    ReplyDelete

Terima Kasih semua yang sudi bertandang di sini. Saya hargai komen anda, datang dan komen yer.

Salam Sayang semua.